Kontakta oss
Du hittar svar på många frågor i våraVANLIGA FRÅGOR.
Genomsnittlig svarstid i vår support vardagar kontorstid är 3 h.
Driftstatus:
Glad påsk!
Hittar du inte svaret på din fråga, kontakta oss här:
Välj en fråga
Sms betalning
Om din betalning inte går att genomföra kontrollera med din mobiloperatör att du kan göra SMS-betalningar med ditt abonnemang.Kontrollera att du skickar ditt SMS till telefonnummer 72456.
Kontrollera att du har ett mellanslag mellan alla ord i meddelandet. T.ex "STA 123123" för engångsbetalning eller "STA START 123123" för en prenumeration.
SMS - Det står att jag redan har en prenumeration?
1. Det går bara att ha en aktiv SMS-prenumeration åt gången per telefonnummer. Det innebär att du inte kan betala t.ex. både ditt eget och ditt barns medlemskap med samma telefonnummer.2. Om du tidigare har försökt starta en prenumeration men misslyckats kan det hända att systemet inte tillåter dig att starta någon ny prenumeration. Kontakta oss så hjälper vi dig.
SMS - Varför mobilfaktura efter avslutad prenumeration?
Om du har haft en SMS-prenumeration kan det ta upp till två månader efter vår sista debitering innan det syns på din faktura. Dvs. kan det vara en tidigare månad som syns på din mobilfaktura.Har du några frågor? Kontakta oss så hjälper vi dig!
Hittar du inte svaret?
Skicka ett meddelande!
Skicka ett meddelande
Gilla oss på Facebook
Följ oss på X (Twitter)
Kontakt
Modell.se
Skådespelare.se
Statist.se - Stockholm | Den här sidan använder cookies | Användarvillkor | Sekretessinställningar
Statist & Extras SEC Casting on the Web AB
Statist.se | Modell.se | Skådespelare.se | Event.se | TVPublik.se | Statist.no | Statist.dk
Statist & Extras SEC Casting on the Web AB
Statist.se | Modell.se | Skådespelare.se | Event.se | TVPublik.se | Statist.no | Statist.dk